Tom Indkøbskurv

Salgs- og leveringsvilkår

Forsiden Salgs- og leveringsvilkår
Salgs- og leveringsbetingelser



Levering og fragt

Spar2ner.dk leverer fra dag-til-dag i hele Danmark, ved bestilling før kl. 15. modtager I varerne den efterfølgende hverdag. Har I bestilt kontormøbler, leverer vi dem usamlede - med mindre andet er aftalt. Pallevarer, som eksempelvis kopipapir, leverer vi til nærmeste fortov, men vi kan selvfølgelig lave en særlig aftale om leveringen, så det bliver nemmest muligt for jer.
 

Fragtpriser

Fragtprisen er 49 kr. ved ordrer under 600 kr. ekskl. moms.
Ved køb derover leveret alt fragt og gebyrfrit. 
 
 

Returnering

Ønsker I at returnere en vare, skal I kontakte vores Kundeservice og have et returnummer som lægges i forsendelsen. Husk, at vi skal have varen retur i ubrudt og ubeskadiget originalemballage senest 14 dage efter levering. Vi afhenter gerne på jeres adresse mod et gebyr (fra kr. 125). Det er ikke muligt at returnere specialfremstillede produkter, møbler eller ”ikke-katalog-varer” så som kalendere, print- og logovarer eller skaffevarer.

 

Priser
 
Vores priser oplyses og faktureres eksklusiv moms og evt. fragtgebyr. Det er altid muligt at se aktuelle priser på Spar2ner.dk efter log-in.
 

Betaling

8 dage netto – eller efter aftale. Ved betaling efter forfaldsdato debiteres morarenter.

 

Defekte og transportskadede varer
 
Har I modtaget en defekt vare, så kontakt Kundeservice, og aftal returnering af varen. Vi sørger for at afhente den defekte vare – og at I får en ny. Varen skal returneres i samme emballage, som den er leveret i. Hvis en forsendelse viser ydre tegn på skader, så sig det til vognmanden, og husk at notere på kvitteringen, hvilke varer der er defekte (skriv gerne M.F. på kvitteringen – modtaget med forbehold). Det er vigtigt at vi kontaktes samme dag, så vi hurtigt kan agere på fejlen og aftale en ombytning/erstatning af varerne.

 

Fejlekspederede varer

Har I modtaget forkerte varer, forkert antal, eller mangler der varer i forhold til følgesedlen, undskylder vi på forhånd. Kontakt Kundeservice, så vi sammen kan aftale, hvordan sagen bringes i orden med så få gener for jer som muligt.

 

Reklamation

Har I brug for at reklamere over en vare, skal dette ske senest to uger efter modtagelse. Aftal returnering med Kundeservice, og sørg for forsvarlig emballage samt aftalt returnummer. Vi krediterer, når vi får varen retur i hel originalemballage, så pas på ikke at beskadige eller mærke emballagen.

 

Forbehold

Vi tager forbehold for trykfejl, udsolgte varer, svigtende leverancer fra tredjemand og force majeure. Driftstab, avancetab og indirekte tab dækker vi ikke.

 

Garanti

Vi giver naturligvis garanti på alle varer, jævnfør købelovens bestemmelser.